Image result for بک لینک و سئو

ید که یکی از سایت های بک لینک چیست  دارای رتبه بندی برتر برای عبارت جستجوی خاص شما ، "چاپ های آبرنگ" ، دارای نمایه بسیار خوبی است. سطح صفحه آنها بیش از 90 است و بیش از 7 میلیون بک لینک دارند.

 

اگر می خواهید در همان سطح این سایت ظاهر شوید ، باید تعداد پیوندها و مرجع دامنه آنها را مطابقت دهید. یک بار دیگر ، به همین دلیل است که بازارهای ویژه برای صاحبان فروشگاه های Shopify بسیار مهم است تا از رقابت با سایت های عظیم مانند Society6 جلوگیری کنند.

 

Breadcrumbs را دنبال کنید

دانستن مشخصات بک لینک رقبا ، به شما امکان می دهد تا تصویری کامل از آنچه در SERP با آن رقابت می کنید ، بدست آورید. این به شما می گوید که چه نوع وب سایت هایی را باید در طول کمپین بک لینک خود هدف قرار دهید و چه تعداد پیوند را باید قبل از گرفتن رتبه بندی مشابه دریافت کنید.

 

برای ایده ای در مورد نحوه تکرار نمایه بک لینک رقابت خود ، نگاهی بیندازید که کدام سایت ها به آنها اشاره می کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از ابزاری مانند Ahrefs است که می توانید فقط با 7 دلار امتحان کنید.

 

ساخت بک لینک خرید shopify - ahrefs site explorer 1

هنگام ورود به سیستم ، URL مسابقه خود را در زیر برگه "Site Explorer" وارد کنید و سپس روی "Backlinks" در منوی سمت چپ کلیک کنید.

 

ساخت بک لینک خرید shopify - ahrefs site explorer 2

شما لیست کاملی از همه لینک های بک لینک سایت را خواهید داشت که به شما نشان می دهد دقیقاً از کجا کمپین بک لینک خود را شروع کنید.

 

از طریق سایت هایی که به رقابت شما پیوند دارند ، مراجعه کنید و ببینید کدام یک از لینک های رایگان را از طریق فرصت های ارسال مهمان یا دایرکتوری ها ارائه می دهند (در مورد این موارد ، بعداً). همچنین می توانید از طریق پیوندهای خراب جستجو کنید ، که به شما فرصتی مناسب برای ورود و پیشنهاد پیوند (شکسته نشده) خود به عنوان جایگزین می دهد.

 

هنگامی که شما در مورد اینکه رقابت شما چه کاری انجام می دهد ، از کجا ترافیک آنها وارد می شود و از کدام یک از متن های لنگرگاهی استفاده می کنید ، ایده ای کسب خواهید کرد ، می توانید بک لینک هایی برای سایت خود ایجاد کنید.

 

نحوه دریافت بک لینک به فروشگاه Shopify: 4 راه ساده برای افزایش بازدید و فروش بیشتر

ساختن پروفایل بک لینک شخصی خود کاملاً به طول می انجامد و یک فرآیند طولانی مدت است. خوشبختانه ، هنگامی که نحوه دریافت بک لینک را درک کردید ، می توانید بلافاصله شروع به ساخت بک لینک خود کنید. این به افزایش بازدید و فروش بیشتر تجارت الکترونیک برای فروشگاه Shopify شما کمک می کند.

 

روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، اما اینها بهترین روش هایی هستند که می توانید از همین الان ایجاد لینک برای سایت Shopify خود کنید:

 

1. وبلاگ نویسی مهمان

زمان مورد نیاز: متوسط

تأثیر SEO: زیاد است

 

یکی از محبوب ترین راه ها برای دریافت سئو چیست پیوندهای ورودی از سایت های دیگر ، وبلاگ نویسی مهمان است. بلاگرها معمولاً داشتن نویسندگان مهمان را دوست دارند زیرا این سایت با تلاش بسیار کم محتوای تازه ای در اختیار آنها قرار می دهد ، بنابراین ارزش دارد که از این فرصت برای تأمین لینک مجدد استفاده کنید.

 

به دنبال وبلاگ هایی باشید که پست های مهمان را می پذیرند ، اما مطمئن شوید که وبلاگ ها مربوط به فروشگاه Shopify شما هستند. هرچه وبلاگهای مرتبط تری که پیوند شما در آنها نمایش داده می شود ، "لینک آب" بیشتری از لینک های آنها دریافت می کنید و سایت شما از نظر Google قابل اعتمادتر است.

 

ساده ترین راه برای انجام این کار جستجوی سریع در Google است. برای ادامه با نمونه چاپ آبرنگ از مطالب قبلی ، به دنبال وبلاگ های هنری می گردم که نویسندگان مهمان را می پذیرند. در نوار جستجو ، "وبلاگ هنری +" برای ما بنویس "را قرار دادم تا لیستی از وبلاگ های هنری را که به طور آشکار به دنبال نویسندگان مهمان هستند ، جستجو کنم.

بک لینک های فالو چگونه عمل می کنند؟

لینک فالو به این معنی است که به گوگل اعلام میکنید، سایت لینک شده را دنبال کند. لینک های فالو برای سود رسانی به سئو مورد استفاده قرار میگیرند. 

از آنجایی که بک لینک های فالو باعث افزایش رتبه سئو سایت شما میگردند باید استراتژی خود را بر بهینه سازی و افزایش این لینک ها قرار دهید.

حال باید بدانیم که در چه سایت هایی بک لینک های فالو خود را ایجاد کنیم. اول باید بدانید سایتی که در آن لینک خود را قرار میدهید معتبر هست یانه. در صورت معتبر بودن میتوانید لینک سازی را در آن انجام دهید در غیر اینصورت تنها زمان خود را تلف کرده اید.

انواع روش های بک لینک گیری

بک لینک پروفایلی : سایت هایی که میتوانید در آنها پروفایل ایجاد کنید. ممکن است به شما اجازه قرار دادن لینک را بدهند. در اینصورت به بک لینک های پروفایلی معروف میباشند. که البته اغلب نوفالو هستند.

بک لینک فرومی : در انجمن هایی که در حوزه فعالیت سایت شما قرار دارند و بازدید و کلیک بالایی برای آنها صورت میگیرد بک لینک فرومی گفته میشود. شما با مشارکت در پست ها ،یا قرار دادن مطلب و یا امضا خود کهخ لینک سایت شما است میتوانید بک لینک دریافت کنید.

بک لینک کامنتی : به هر نوع لینکی که در انتهای محتوای یک وب سایت به وسیله کاربران آن سایت ایجاد می شود بک لینک کامنتی می گویند. این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت نوفالو و درصد پایینی از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند ویژگی‌های لینک سطح دامنه‌

(مثل تعداد لینک‌ها به دامنه، اعتماد/کیفیت لینک‌های ارجاع کننده به آن دامنه، PageRank سطح دامنه و غیره)

ویژگی‌های لینک سطح صفحه‌

(مثل PageRank، TrustRank، تعداد لینک‌ها، توزیع انکر تکست، کیفیت منابع لینک و غیره)

ویژگی‌های محتوا و KW سطح صفحه

(مثل TF*IDF، امتیازهای مدل سازی موضوع، کیفیت محتوا و تناسب آن و غیره)

ویژگی‌هایی به غیر از کلمات کلیدی

(مثل طول محتوا، خوانایی، منحصربفرد بودن، سرعت بارگذاری و غیره)

ویژگی‌های برند سطح دامنه

(مثل استفاده از نام دامنه/برند، منشن‌های دامنه/برند در اخبار/مطبوعات/رسانه‌ها و غیره)

کاربر، کاربرد و داده‌های کوئری ترافیک

(مثل سیگنال‌های ترافیک/کاربرد از سوی مرورگرها/ابزارها/جریان کلیک، تعداد/تنوع/CTR کوئری‌ها و غیره)

معیارهای اجتماعی

 (مثل کیفیت/کمیت لینک‌های توئیت شده، تعداد بازنشرهای فیسبوک، گوگل +۱ و غیره)

استفاده از کلمات کلیدی در سطح دامنه

(مثل دامنه‌های کلمات کلیدی با تطبیق دقیق، تطبیق‌های جزئی کلمات کلیدی و غیره)

ویژگی‌های سطح دامنه به غیر از کلمات کلیدی

(مثل طول نام دامنه، توسعه، زمان پاسخ HTTP دامنه و غیره)

این موضوع به صورت کلی پذیرفته شده که اگر سایر فاکتورها مساوی باشند، حجم و کمیت لینک‌های اشاره کننده به یک صفحه تفاوت بین رتبه‌ها را مشخص می‌کند. با این وجود با توجه به حرکات اخیر گوگل از جمله انتشار آپدیت‌های پاندا و حرکت‌های گوگل پلاس این گمان وجود دارد که تاثیر لینک‌ها رو به کاهش است و با سیگنال‌های اجتماعی مثل توئیت‌ها و +۱ها جایگزین می‌شود.

اما در حال حاضر شک و تردید کمی وجود دارد که اگر بک لینک عالی و باکیفیت برای وبسایتتان جذب کنید، رتبه شما بهتر خواهد شد و ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد (در ادامه توضیح می‌دهیم که بک لینک های باکیفیت چه خصوصیاتی دارند). چند بار به ویژگی “باکیفیت” اشاره کردیم که این اشاره بی دلیل نیست: تمرکز بر ویژگی کیفیت رو به افزایش است چون عملکرد گوگل در فیلتر کردن محتوای کم کیفیت پیچیده تر شده است. این امر تاثیری مستقیم بر کارشناسان سئو دارد چون باید مطمئن شوند که تکنیک‌های لینک سازی مورد انتخابشان بیش از هر چیزی بر کیفیت تمرکز دارد.

هر آنچه که باید درباره nofollow بدانید

بک لینک نوفالو چیست ؟ یک صفت خاص به نام nofollow وجود دارد که می‌توان آن را به لینک‌ها اعمال کرد. اگر این صفت را به یک لینک اعمال کنید، کاربر متوجه تغییر خاصی نخواهد شد. اما اگر به کد لینک نگاه کنید، متوجه تفاوت آن می‌شوید:

<a nolink="http://www.example.com" rel="nofollow">Example</a>

به اضافه شدن rel=”nofollow” توجه کنید. این صفت به گوگل اعلام می‌کند که هیچ PageRank از این لینک به URL هدف ارسال نکند. در واقع شما به گوگل اعلام می‌کنید که به این لینک اعتماد نکند و آن را در نظر نگیرد. بنابراین این لینک نباید به URL هدف برای دریافت رتبه بهتر کمک کند.

دلیل اصلی استفاده از nofollow توسط یک وبسایت مربوط به سناریوهایی است که در این سناریو، آن سایت فاقد کنترل کامل بر لینک‌هایی است که به صفحاتش اضافه می‌شود. به عبارت دیگر مالکان وبسایت‌ها تمایل ندارند که وقتی با سایت هدف آشنایی ندارند یا نسبت به آن مطمئن نیستند، رای اعتمادشان را به گوگل نشان دهند. این اقدام بسیار متداول است. در ادامه چند مثال از آن را مشاهده می‌کنید:

•کامنت‌های وبلاگی

•پست‌های انجمنی

•کامنت‌های کتاب مهمان

•صفحات ویکی قابل ویرایش (مثل ویکی پدیا)

•پاسخ‌های یاهو (Yahoo! Answers)

•امضای پست‌های مهمان


آپ تایم

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : لینک ,سایت ,غیره ,وبلاگ ,هایی ,مهمان ,کلمات کلیدی ,غیره ویژگی‌های ,وجود دارد ,سایت هایی ,لینک سازی ,وبلاگ نویسی مهمان ,خرید shopify ahrefs
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ تخصصيه تبليغات نرم افزار باشگاه مشتریان - چاپ کارت Christain نید وبمستر ليدي باگ-معجزه آسا-ميراکلس-کت نوار-ماجراجويي در پاريس Be successful in your life Kwame مانا تجارت مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی